АКЦИОНИ ПЛАН ЗА ШКОЛСКУ 2017/2018. ГОД.
ПРИОРИТЕТНА ОБЛАСТ – НАСТАВА И УЧЕЊЕ
|
|||||
Р. бр.
|
Опис активности
|
Носиоци активности
|
Време реализације активности |
Критеријум успеха
|
Извор доказа
|
1.
|
-Направити план одржавања угледних и огледних часова
|
Наставници
|
Континуирано у току школске године
|
Број планираних наставних часова на месечном нивоу | Месечни планови наставника, планови Стручног већа |
2.
|
- Прибављање потребне литературе и израда материјала потребног за реализацију часова |
Наставници, педагог, стручна већа, руководсто школе
|
Континуирано у току школске године
|
Број израђеног дидактичког материјала, плаката и наставних лиситића
|
Наставни листићи, плакати, дидактичка средства, писана припрема
|
3.
|
-Демонстрација угледних и огледних часова
|
Наставници, тимови на нивоу стручних и разредних већа
|
Континуирано у току школске године
|
Број одржаних и посећених угледних и огледних часова
|
Писане припреме наставника, фотографије, продукти дечјег рада, видео-записи, анкете, свеске ученика |
4. |
-Анализа на нивоу стручних већа за област предмета
|
Стручна већа, директор, педагог | Недељу дана после сваког одржаног часа | Реализовани часови су допринели побољшању наставе, мотивисаности и постигнућима ученика |
Педагошка документација, записници са стручних већа, евиденција директора и педагога
|
5.
|
-Годишње планирање – тематско и временско усклађивање планова за више наставних предмета |
Наставници, стручна већа, педагог, тимови
|
Август-почетак школске године
|
Број планираних часова на одређену тему | Тематски планови наставника, планови Стручног већа |
6.
|
- Прибављање потребне литературе и израда материјала потребног за реализацију тимског планирања |
Наставници, стручна већа, родитељи и тимови
|
Континуирано у току школске године
|
Број планираних тема, повећан број тимски сарадника |
Материјал и прибор за рад, наставна средства и продукти дечјег рада
|
7.
|
-Демонстрација часова који су тематски планирани
|
Тимови на нивоу стручних и разредних већа |
Током другог полугодишта
|
Већа мотивација и ангажованост ученика при учењу, ученици користе већ стечена знања и вештине комуникације
|
Тематски планови и припреме наставника, продукти дечјег рада, анкете, упитници, фотографије и видео-записи
|
8. |
-Оцењивање се врши у складу са прописаним правилима о оцењивању ученика
|
Наставници, стручни сарадник, директор
|
Континуирано у току школске године
|
Проценат наставника који у свом раду примењује законске регулативе и стандарде
|
Наставни листићи, контролни задаци, тестови, вежбанке за писмене задатке ученика
|
ПРИОРИТЕТНА ОБЛАСТ – ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
|
|||||
Р. бр.
|
Опис активности
|
Носиоци активности
|
Време реализације активности |
Критеријум успеха
|
Извор доказа
|
1.
|
-Организовање радионица |
Педагог школе
|
Током првог полугодишта
|
Проценат учешћа ученика у радионицама | Фотографије, писани трагови, видео-записи |
2. |
-Симулација конфликтних ситуација на јавним часовима уз конструктивно решавање сукоба |
Наставници Грађанског васпитања, Верске наставе, ученици, педагог
|
Континуирано у току школске године
|
Већа толеранција међу ученицима у конфликтним ситуацијама |
Писане припреме наставника, анкета, фотографије
|
3. |
-Посета ученика и наставника другим школама | Директор школе, наставници | Током школске године | Успешна сарадња двеју школа |
Фотографије, писани трагови, видео-записи
|
4. |
-Промовисање стилова здравог живота кроз предавања: Болести прљавих руку и болести зависности |
Стучни сарадник здравстве установе, патронажна сестра |
Континуирано у току школске године
|
Ученици се придржавају савета стручњака |
Анкета, извештај одељењских старешина, извештај лекара, специјалиста, фотографије |
5. |
-Организовање предавања поводом Недеље дојења | Патронажна сестра, управа школе | Септембар | Ученици имају свест о значају дојења природним путем | Фотографије, анкета |
6. | -Дан: Здрава хране |
Патронажна сестра, учитељи и наставници
|
Октобар | Посећеност и укљученост свих актера |
Фотографије, видео-записи, анкете
|
7. |
- Ученици ђачког парламента организују дебате на одговарајуће теме | Ђачки парламент, наставници и ученици | Током школске године | Посећеност и укљученост свих актера | Фотографије, записи, видео-записи,извештаји |
8. |
-Учешће родитеља у играма у оквиру Дечје недеље |
Наставници, родитељи, руководство школе, ученици |
Октобар |
Посећеност и укљученост свих актера | Фотографије, записи, видео-записи,извештаји |
9. |
- Организовање Недеље спорта |
Наставници, родитељи, руководство школе, ученици, локална самоуправа |
Мај |
Број одржаних спортских манифестација, проценат обухваћених ученика |
Фотографије, записи, видео-записи,извештаји |
10. |
- Израда програма и плана за подршку ученицима у процесу учења |
Наставници, стручни сарадници, интерресорна комисија |
Септембар и фебруар у току школске године
|
Добро временски усклађене активности свих релевантних актера | Урађени планови и педагошки профили |
11. |
Идентификација ученика са посебним потребама односно посебним способностима (талентима) |
Наставници, стручни сарадници, интерресорна комисија
|
На почетку школске године
|
Добро урађени педагошки профили и процена ИРК-а |
Верификована документација о ученицима, увид у документацију наставника
|
12. |
- Израда програма и плана за ученике са посебним потребом и способностима ИОП1, ИОП2, ИОП3 | Наставници, сручни сарадници, ИРК | Током школске године | Добро прилагођени планови за подршку | ИОП |
13. |
- Вођење евиденције о напредовању ученика |
Наставници |
Током школске године |
Већа постигнућа ученика |
Документација ученика о напредовању и похваљивању - Подаци о пруженој стручној помоћи
|
14. |
- Истицање резултата и успеха ученика који су радили по посебним програмима | Наставници, сручни активи, Одељењска већа | Посебне пролике (приредбе, разне манифестације, изложбе ) | Резултати ученика |
Продукти ученичког рада, фотографије, портфолио ученика, похвалнице
|
15. |
- Израда плана професионалне оријентације
|
Наставно особље, стручњаци из различитих области, сручни сарадници |
Континуирано током целе школске године
|
Добра прилагођеност плана способностима ученика
|
План ПО |
16. |
-Организовање презентација средњих школа: ЕТШ Кучево, ТШ Костолац, Гимназија Мајдампек
|
Представници стручних школа |
Април и мај |
Број обухваћених ученика |
Анкета, упитник, фотографије |
17. |
-Организовање посета радним организацијама и установама: хотел ,,Рудник“
|
Управа школе, радне организације и установе |
Април |
Број обухваћених ученика | Фотографије и видео записи |
18. |
-Прављење плана активности у циљу промовисања значаја заштите човекове средине |
Наставници, стручни сарадници, локална самоуправа
|
Септембар |
Конкретан и применљив план активности | Урађени план активности |
19. |
-Организовање трибине на различите актуелне теме | Наставници, руководство школе, ученици | Током школске године | Ученици кроз активно учешће схватају значај садржаја на дате теме | Анкете, фотографије, видео записи |
20. | -Пројекат: Кроз свет уметности | Ученици, предметни наставници | Током школске године | Конкретан и применљив план активности | Анкете, фотографије, видео записи |
ПРИОРИТЕТНА ОБЛАСТ - РЕСУРСИ |
|||||
Р. бр.
|
Опис активности
|
Носиоци активности
|
Време реализације активности |
Критеријум успеха
|
Извор доказа
|
1.
|
-Утврдити план семинара за школску 2017/2018.
|
Стручна већа, Педакошки колегијум, актив школски развојни план
|
Континуирано у току школске године
|
Утврђене су потребе и направљен план стручног усавршавања | Извештаји стручних већа и актива |
2.
|
- Организовање семинара ради побољшања квалитета образовно -васпитног рада |
Наставници, директор, предавачи
|
Током шолске године | Проценат обухваћених наставника |
Уверења, сертификати фотографије
|
3.
|
Семинари ван установе:
1. Усавршавање комуникацијске компетентности: комуникација са ученицима, родитељима колегама (К4, П4)
2. Мотивација ученика у наставном процесу
3.Учење кроз игру помоћу интерактивних електронских вежби
4.Планирање подршке – педагошки профил, индивидуализација и индивидуални образовни план(ИОП); Компетенцијa: K2 |
Наставници, директор, предавачи
Креативна педагогија
Савез учитеља Србије
Савез учитеља Србије
Милена Јеротијевић; Валентина Звишић; Наташа Милојевић; Радмила Гошовић |
Током шолске године
Новембар 2017.
Март 2018.
Током шолске године
Друго полугодиште
|
Број обухваћених наставника |
Уверења, сертификати фотографије
|
4. |
Планирање унапређења наставних и ваннаставних активности у установи:
1.Стручни скупови Предавања Секције
2.Извођење угледних и огледних часова, тематске наставе
3. Излагање на састанцима стручних органа школе који се односи на савладан програм стручног усавршавања
4. Праћењестручнелитературе, часописа
5.Пројектна настава
6.Припрема ученика за такмичења
|
Наставници, директор, предавачи
Стручна друштва Саветници Стручна удружења
Наставници предметне и разредне наставе
Наставници предметне и разредне наставе Стручни сарадници Васпитачи
Наставници предметне и разредне наставе Стручни сарадници Васпитачи Наставниципредметне и разредненаставе
Наставници предметне наставе |
Током шолске године
Oд октобра 2017. до јуна 2018.
Oд октобра 2017. до јуна 2018.
Oд октобра 2017. до јуна 2018.
Од септембра 2017. до јуна 2018.
Другополугодиште
Друго полугодиште |
Број обухваћених наставника |
Сертификати, фотографије, продукти рада, анкете
|
5. |
- Набавка наставних средстава: синтисајзер, ритмички и мелодијски дечји инструменти, компјутери,клупе и столице | Локална самоуправа, управа школе | У току школске године | Наставна средства се успешно примењују у настави | Набављена средства |
6. |
Кучево: -изградња ,,топле везе“ између школе и спортске хале. -израда пројеката за повећање енергетске ефикасности школа у Нересници, Буковској и Шевици |
Локална самоуправа, управа школе | У току школске године | Повећање енергетске ефикасности, побољшање хигијене простора | Боље грејање и смањен утрошак необновљивих извора енергије, лепши и здравији животни стил |